Monday 20 November 2017

javascript - How to get rid of cross origin request block in chrome?

I'm very new to angular, trying to use a templateUrl in a
angular directive. When I try to run the local html in browser it's showing me these
errors -->


XMLHttpRequest cannot load
file:///Users/suparnadey/Desktop/workspace/AngularJS/angular_directives/baseChild1.html.
Cross origin requests are only supported for protocol schemes: http, data, chrome,
chrome-extension, https, chrome-extension-resource.


Error:
[$compile:tpload] rel="nofollow">http://errors.angularjs.org/1.5.0-rc.0/$compile/tpload?p0=baseChild1.html&p1=-1&p2=

at Error (native)
at
file:///Users/suparnadey/Desktop/workspace/AngularJS/angular_directives/angular.min.js:6:421

at
file:///Users/suparnadey/Desktop/workspace/AngularJS/angular_directives/angular.min.js:149:48

at
file:///Users/suparnadey/Desktop/workspace/AngularJS/angular_directives/angular.min.js:123:217

at m.$eval
(file:///Users/suparnadey/Desktop/workspace/AngularJS/angular_directives/angular.min.js:137:446)

at m.$digest
(file:///Users/suparnadey/Desktop/workspace/AngularJS/angular_directives/angular.min.js:135:41)

at m.$apply
(file:///Users/suparnadey/Desktop/workspace/AngularJS/angular_directives/angular.min.js:138:236)

at
file:///Users/suparnadey/Desktop/workspace/AngularJS/angular_directives/angular.min.js:20:10

at Object.e [as invoke]
(file:///Users/suparnadey/Desktop/workspace/AngularJS/angular_directives/angular.min.js:40:477)

at c
(file:///Users/suparnadey/Desktop/workspace/AngularJS/angular_directives/angular.min.js:19:440)


Base.html


            html>




IONOS<br /> iAX

src="angular.min.js">
src="base.js">

ng-controller="MainCtrl">






base.js


var
app = angular.module('iAXApp', []);
app.controller('MainCtrl',
function($scope) {
$scope.name =
"Publisher";
});
app.directive("mainDirective",
function(){
return{
restrict: 'E',
// tamplate:
"

{{name}}

",
templateUrl: "baseChild1.html"

}
});

baseChild1.html


{{name}}


No comments:

Post a Comment

php - file_get_contents shows unexpected output while reading a file

I want to output an inline jpg image as a base64 encoded string, however when I do this : $contents = file_get_contents($filename); print &q...